Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Πού και πως να Διαφημίσετε;


Υπάρχουν πολλά μέσα επικοινωνίας, το κάθε ένα με τα δικά του χαρακτηριστικά. Ακολουθεί μια συνοπτική περιγραφή τους. Εσείς χρειάζεται να
σκεφτείτε πιο μέσο ή ποιο συνδυασμό μέσων επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσετε για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων & υπηρεσιών σας, με βάση τον προϋπολογισμό χρημάτων που θέλετε να διαθέσετε.
ΤΡΟΠΟΙ
Direct Marketing

Το direct marketing είναι από τις πιο σημαντικές μεθόδους διαφήμισης.

Προτερήματα:
• Επιτρέπει την ακριβή μέτρηση κόστους και αποτελεσμάτων
• Δημιουργεί άμεση επικοινωνία με τους επιλεγμένους πελάτες
Τρία συστατικά ορίζουν την επιτυχία του direct marketing.

1. Η ταχυδρομική λίστα: πρέπει να περιέχει τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό πιθανών πελατών (παλιούς, τωρινούς αλλά και μελλοντικούς πελάτες).
2. Η προσφορά: σκεφτείτε καλά τι θα "τραβήξει" την προσοχή των πελατών. Τι θα τους κάνει να απαντήσουν ή να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας; Πώς θα καταφέρετε να τους κάνετε να μην αγνοήσουν την προσφορά σας;
3. Η δημιουργικότητα: είναι το κυρίως χαρακτηριστικό της προσφοράς που τραβάει την προσοχή του παραλήπτη. Επιβάλλεται να έχει στύλ, να είναι όμορφη & ποιοτική έτσι ώστε ο παραλήπτης να την προσέξει, να την κρατήσει και ν' απαντήσει.

Τέλος, όταν λάβετε τις απαντήσεις μην ανακουφιστείτε. Πρέπει να εξυπηρετήσετε γρήγορα και ποιοτικά τους πελάτες που σας απάντησαν. Κρατήσετε ένα αρχείο με τα ονόματά τους για μελλοντικές σας κινήσεις. Επίσης, σας συμβουλεύουμε να τους πάρετε τηλέφωνο για να βεβαιωθείτε πως έμειναν ευχαριστημένοι από την συνεργασία σας. Προπάντων, κρατήστε επαφή μαζί τους!

Εξωτερική διαφήμιση

Η εξωτερική διαφήμιση έχει διάφορες μορφές:
• Αφίσες στους δρόμους
• Αφίσες στις στάσεις των λεωφορείων
• Διαφημίσεις στο εξωτερικό λεωφορείων, τρόλεϊ, ταξί και άλλων μεταφορικών μέσων
• Διαφημίσεις σε φορτηγά γιγαντοαφισών, τα οποία δεν έχουν άλλη χρήση και διασχίζουν τους δρόμους μόνο γι' αυτό τον σκοπό
Γιατί να χρησιμοποιήσετε την εξωτερική διαφήμιση;
• Τα σημεία που έχουν πολύ κίνηση τραβάνε το βλέμμα πολλών οδηγών αλλά και πεζών
• Αφίσες μπορούν να τοποθετηθούν κοντά στο κατάστημά ή γραφείο σας έτσι ώστε να "τραβάνε" τους πελάτες σε εσάς
• Γενικά, αποτελεί πολύ καλό μέσο επικοινωνίας
• Βοηθάει επίσης στο να υπενθυμίζει τους αγοραστές για τα δικά σας προϊόντα/ υπηρεσίες
ΜΕΣΑ
Τύπος

Η διαφήμιση σε εφημερίδες, περιοδικά, καταλόγους κλπ είναι μια άλλη λύση.


Γιατί να χρησιμοποιήσετε τον τύπο;
• Ευελιξία: Γιατί προσφέρει μεγάλη ποικιλία θεμάτων, δίνοντάς σας την δυνατότητα να προσεγγίσετε καλύτερα τις ομάδες πελατών που επιθυμείτε. Μπορείτε να τμηματοποιήσετε την διαφήμισή σας στους πελάτες ανάλογα με το φύλο τους, την ηλικία τους, το εισόδημά τους, τα ενδιαφέροντα τους ή και το επάγγελμά τους
• Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε διάφορα χρώματα, κουπόνια, δείγματα κ.α.
• Η Δύναμη του γραπτού λόγου: Σας δίνεται η δυνατότητα να περάσετε ένα γενικό μήνυμα ή ένα πολύ λεπτομερές μήνυμα στους πελάτες ανάλογα με την περίσταση
• Κόστος = αποτελεσματική επένδυση: Είναι ένα πολύ αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας γιατί μπορεί να "φτάσει" πολύ συγκεκριμένες ομάδες πελατών. Με αυτόν τον τρόπο το κόστος της διαφήμισης είναι μια πολύ αποτελεσματική επένδυση
• Εύκολη μέτρηση αποτελεσμάτων: Μέσω του τύπου σας δίνεται η ευκαιρία να βάλετε τηλέφωνα επικοινωνίας ή και προ-πληρωμένα ταχυδρομικά κουπόνια. Έτσι μπορείτε εύκολα να μετρήσετε την απήχηση που είχε η συγκεκριμένη διαφήμιση έτσι ώστε να σχεδιάσετε καλύτερα τις μελλοντικές σας κινήσεις
Ραδιόφωνο

Το ραδιόφωνο είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μέσο μαζικής ενημέρωσης. Το 80% των ανθρώπων μεταξύ 15-44 χρονών ακούν ραδιόφωνο. Οι ώρες αιχμής είναι η πρωινή (6πμ- 9πμ) και η απογευματινή ζώνη (5μμ-6μμ). Το ραδιόφωνο χρησιμεύει όταν θέλετε να ανεβάσετε την οικειότητα του προϊόντος/ υπηρεσίας σας.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το ραδιόφωνο;
• Ευελιξία: Το ραδιόφωνο είναι "φορητό" μέσο που μπορεί να το ακούει κανείς όπου κι αν βρίσκεται, ότι κι αν κάνει
• Παρέχει διάφορες εκπομπές οι οποίες έχουν τμηματοποιημένους ακροατές. Για παράδειγμα, μια εκπομπή με pop μουσική προσελκύει τους νέους, ενώ μια εκπομπή αθλητικών τραβάει την προσοχή των ανδρών. Οι πολιτικές συζητήσεις εκλύουν ανθρώπους πιο μεγάλους σε ηλικία, κλπ. Έτσι μπορείτε να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας στους ακροατές που επιθυμείτε
• Μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ετοιμάζεται εύκολα και γρήγορα!
• Χαμηλό κόστος: Συνήθως οι ραδιοφωνικοί σταθμοί προσφέρουν πολύ καλά πακέτα, προσφέροντας την εγγραφή αλλά και την ηχογράφηση των διαφημίσεων
Μην ξεχνάτε πως η ραδιοφωνική διαφήμιση είναι πολύ σύντομη και η προσοχή των ακροατών, κατά την διάρκεια των διαφημίσεων, είναι μικρή. Γι' αυτό πρέπει το λεκτικό της διαφήμισης να τραβάει την προσοχή, να είναι δυναμικό και ταυτόχρονα να μένει στις μνήμες των ακροατών.

Αν όλα αυτά πραγματοποιηθούν τότε η διαφήμιση μέσω ραδιοφώνου είναι μια επιτυχημένη επιλογή.

Τηλεόραση

Η τηλεόραση είναι ένα μέσο με μεγάλη απήχηση. Αλλωστε είναι γνωστό ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων βλέπει τηλεόραση.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε την τηλεόραση;
• Ευελιξία: οι εκπομπές διαφόρων ενδιαφερόντων σας δίνουν την ευκαιρία να επικοινωνήσετε με την ομάδα αγοραστών που έχετε διαλέξει
• Κόστος: Η τηλεόραση είναι ακριβό μέσο επικοινωνίας αλλά από την άλλη πλευρά επικοινωνεί με πάρα πολλούς πιθανούς πελάτες. Συνεπώς το κόστος ανά επαφή είναι πολύ χαμηλό. Η παραγωγή μιας τηλεοπτικής διαφήμισης είναι επίσης ακριβή. Μια καλή ιδέα είναι να παράγετε μια ποιοτική και διαχρονική διαφήμιση την οποία θα μπορείτε να προβάλετε πολλές φορές
• Δημιουργικότητα: Η τηλεόραση δίνει την δυνατότητα τεράστιας δημιουργικότητας έτσι ώστε η διαφήμισή σας να τραβάει την προσοχή των πελατών, να περνάει το μήνυμα με αποτελεσματικό τρόπο και να μένει στην μνήμη των τηλεθεατών.


Αυτά είναι μερικά σημαντικά μέσα διαφημιστικής επικοινωνίας. Υπάρχουν και άλλα όπως για παράδειγμα το internet. Ρωτήστε να ενημερωθείτε πλήρως είμαι στην διάθεση σας να τις οργανώσουμε, να τις σχεδιάσουμε και να τις υλοποιήσουμε μαζί!
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων, Δριμάλας Γιάννης kin.6970100090 arte creative team.



πηγη। http://businesscenter.piraeusbank.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου