Η κατάλληλη περίοδος για να διαφημιστείτε είναι η περίοδος κορύφωσης των επιχειρηματικών σας δραστηριοτήτων.
*Αποκτήστε ένα εύκολα απομνημονεύσιμο αριθμό τηλεφώνου, όπως
"800-ΑΡΙΘΜΟΣ."
*Αποκτήστε ένα εύκολα απομνημονεύσιμο URL και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συμπεριλάβετέ τα σε κάθε είδους διαφημιστικό υλικό.
*Να δίνετε κάρτες ή αυτοκόλλητα με το τηλέφωνό σας τα οποία θα φέρουν προεκτυπωμένα, τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας.
*Προωθήστε την επιχείρησή σας από κοινού με άλλους επαγγελματίες δια μέσου μαζικής αποστολής αλληλογραφίας.
*Διαφημιστείτε σε κάποιον ειδικευμένο κατάλογο ή στο Χρυσό Οδηγό.
*Διαφημιστείτε και βάλτε καταχωρήσεις σε κάποια άλλη γλώσσα, ώστε να προσεγγίσετε μη ελληνόφωνες αγορές. Καταχωρήστε τη διαφήμιση σε κάποιο έντυπο που απευθύνεται στη συγκεκριμένη αγορά, όπως για παράδειγμα σε μια αγγλόφωνη εφημερίδα.
*Διανείμετε διαφημιστικά προϊόντα όπως στυλό, mouse pads ή κούπες.
*Ταχυδρομήστε φωτογραφίες, δείγματα και άλλα καινοτόμα αντικείμενα στον κατάλογο πιθανών πελατών σας. (Σκεφθείτε ότι ένας φουσκωμένος φάκελος εξάπτει την περιέργεια του παραλήπτη σχετικά με το περιεχόμενο!)
*Δημιουργήστε έναν κατάλογο μαζικής αποστολής με "κερδοφόρες νέες επαφές."
*Εξετάστε το ενδεχόμενο να ακολουθήσετε μη παραδοσιακές τακτικές, όπως διαφημίσεις σε λεωφορεία, σε πανώ και σε δημοφιλείς δικτυακούς τόπους.
*Προβάλλετε ένα μήνυμα στο πεζοδρόμιο μπροστά από τα γραφεία σας με τη βοήθεια φωτός που θα περνάει μέσα από γράμματα που θα έχετε χαράξει στο τζάμι ενός παραθύρου.
*Αποκτήστε ένα εύκολα απομνημονεύσιμο αριθμό τηλεφώνου, όπως
"800-ΑΡΙΘΜΟΣ."
*Αποκτήστε ένα εύκολα απομνημονεύσιμο URL και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συμπεριλάβετέ τα σε κάθε είδους διαφημιστικό υλικό.
*Να δίνετε κάρτες ή αυτοκόλλητα με το τηλέφωνό σας τα οποία θα φέρουν προεκτυπωμένα, τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας.
*Προωθήστε την επιχείρησή σας από κοινού με άλλους επαγγελματίες δια μέσου μαζικής αποστολής αλληλογραφίας.
*Διαφημιστείτε σε κάποιον ειδικευμένο κατάλογο ή στο Χρυσό Οδηγό.
*Διαφημιστείτε και βάλτε καταχωρήσεις σε κάποια άλλη γλώσσα, ώστε να προσεγγίσετε μη ελληνόφωνες αγορές. Καταχωρήστε τη διαφήμιση σε κάποιο έντυπο που απευθύνεται στη συγκεκριμένη αγορά, όπως για παράδειγμα σε μια αγγλόφωνη εφημερίδα.
*Διανείμετε διαφημιστικά προϊόντα όπως στυλό, mouse pads ή κούπες.
*Ταχυδρομήστε φωτογραφίες, δείγματα και άλλα καινοτόμα αντικείμενα στον κατάλογο πιθανών πελατών σας. (Σκεφθείτε ότι ένας φουσκωμένος φάκελος εξάπτει την περιέργεια του παραλήπτη σχετικά με το περιεχόμενο!)
*Δημιουργήστε έναν κατάλογο μαζικής αποστολής με "κερδοφόρες νέες επαφές."
*Εξετάστε το ενδεχόμενο να ακολουθήσετε μη παραδοσιακές τακτικές, όπως διαφημίσεις σε λεωφορεία, σε πανώ και σε δημοφιλείς δικτυακούς τόπους.
*Προβάλλετε ένα μήνυμα στο πεζοδρόμιο μπροστά από τα γραφεία σας με τη βοήθεια φωτός που θα περνάει μέσα από γράμματα που θα έχετε χαράξει στο τζάμι ενός παραθύρου.
*Σκεφτείτε την πιθανότητα να δημιουργήσετε μια ετικέτα με την εταιρική επωνυμία σας, την οποία θα τοποθετήσετε στα αυτοκίνητα της επιχείρησής σας.
*Δημιουργήστε ένα φιλικό αυτοκόλλητο προφυλακτήρα για το αυτοκίνητό σας.
*Κωδικοποιήστε τις διαφημίσεις σας και καταγράφετε τα αποτελέσματά τους.
*Βελτιώστε τη σήμανση του κτιρίου σας και τις κατευθυντήριες πινακίδες στο εσωτερικό και το εξωτερικό του.
* Επενδύστε σε μια πινακίδα νέον για να κάνετε το γραφείο ή τη βιτρίνα του καταστήματός σας εμφανή και τη νύχτα.
*Δημιουργήστε ένα νέο ή βελτιωμένο εταιρικό λογότυπο ή αλλάξτε τα χρώματα του παραδοσιακού σας λογότυπου.........
* Γίνετε χορηγός κάποιου διαγωνισμού, αθλητικής ή πολιτιστικής εκδήλωσης.
πηγη। http://businesscenter.piraeusbank.गर
Όλες και μερικές ακόμα είναι διαφημιστικές ενέργειες που πρέπει να κάνει ένας επιχειρηματίας ώστε να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να προσεγγίσει πιθανούς πελάτες και να τους οδηγήσει στην επιχείρηση του.
Για όλες τις παραπάνω ενέργειες είμαι στην διάθεση σας να τις οργανώσουμε, να τις σχεδιάσουμε και να τις υλοποιήσουμε μαζί!
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων, Δριμάλας Γιάννης arte creative team.
*Δημιουργήστε ένα φιλικό αυτοκόλλητο προφυλακτήρα για το αυτοκίνητό σας.
*Κωδικοποιήστε τις διαφημίσεις σας και καταγράφετε τα αποτελέσματά τους.
*Βελτιώστε τη σήμανση του κτιρίου σας και τις κατευθυντήριες πινακίδες στο εσωτερικό και το εξωτερικό του.
* Επενδύστε σε μια πινακίδα νέον για να κάνετε το γραφείο ή τη βιτρίνα του καταστήματός σας εμφανή και τη νύχτα.
*Δημιουργήστε ένα νέο ή βελτιωμένο εταιρικό λογότυπο ή αλλάξτε τα χρώματα του παραδοσιακού σας λογότυπου.........
* Γίνετε χορηγός κάποιου διαγωνισμού, αθλητικής ή πολιτιστικής εκδήλωσης.
πηγη। http://businesscenter.piraeusbank.गर
Όλες και μερικές ακόμα είναι διαφημιστικές ενέργειες που πρέπει να κάνει ένας επιχειρηματίας ώστε να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να προσεγγίσει πιθανούς πελάτες και να τους οδηγήσει στην επιχείρηση του.
Για όλες τις παραπάνω ενέργειες είμαι στην διάθεση σας να τις οργανώσουμε, να τις σχεδιάσουμε και να τις υλοποιήσουμε μαζί!
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων, Δριμάλας Γιάννης arte creative team.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου