Το λογότυπο και το σλόγκαν είναι δικά σας περιουσιακά στοιχεία. Πρέπει να είναι ορατά σε όλες τις προωθητικές ενέργειες που κάνετε. Παρακάτω υπάρχουν πέντε καλοί τρόποι......... για να προωθήσετε το όνομα ή τη μάρκα του προϊόντος σας στους καταναλωτές:
1. Δωρίστε στους πελάτες κάτι χρήσιμο
Αντί να χαρίσετε στους πελάτες σας ένα διαφημιστικό δώρο μίας χρήσεως, είναι καλύτερο να τους προσφέρετε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που θα χρησιμοποιήσουν ή θα έχουν τη δυνατότητα να το δείξουν σε άλλους.
2. Δημιουργήστε ένα περιβάλλον συνεισφοράς και συμμετοχής
Σε όλους αρέσει να αποτελούν μέρος κάποιου συνόλου. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να συμμετάσχουν στην επιχείρησή σας. Καλοδεχτείτε τις ερωτήσεις τους, ζητήστε ανατροφοδότηση, οργανώστε ένα διαγωνισμό ή γίνετε χορηγός σε διαδικτυακές συζητήσεις. Με κάθε άτομο που συναλλάσσεστε, κερδίζετε μια μοναδική ευκαιρία: να σας διαφημίσει δωρεάν συστήνοντάς σας σε κάποιον άλλο.
3. Αφήστε τα ίχνη σας παντού
Αφήστε τα ίχνη της μοναδικής επιχειρηματικής σας ταυτότητας οπουδήποτε μπορείτε. Η ιστοσελίδα, τα επιστολόχαρτα και όλη η ηλεκτρονική αλληλογραφία σας θα πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία: επωνυμία, λογότυπο, σλόγκαν, e-mail, διεύθυνση ιστοσελίδας, τηλέφωνο καθώς και διεύθυνση αλληλογραφίας. Επίσης, κάθε φορά που φεύγετε από το γραφείο πρέπει να έχετε μαζί σας αρκετές επαγγελματικές κάρτες.
4. Διαδώστε τη γνώση σας
Μια ιδιαίτερα ισχυρή μέθοδος διάδοσης της επωνυμίας σας είναι η συγγραφή και η ανατύπωση άρθρων. Τα δημοσιευμένα άρθρα συχνά παραμένουν στη διάθεσή του κοινού για πολλά χρόνια.
5. Διευκολύνετε τους άλλους να σας συστήσουν
Η σύσταση είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης. Δεν υπάρχει τίποτε πιο ισχυρό από την προσωπική σύσταση ενός ικανοποιημένου πελάτη. Διευκολύνετε τους πελάτες να συστήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στους φίλους και την οικογένειά τους.
Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι η επαναλαμβανόμενη έκθεση της επωνυμίας, της μάρκας ή του σλόγκαν σας στους πελάτες. Οι στρατηγικές αυτές είναι ζωτικά εργαλεία του marketing κι αυτό επειδή έχουν άμεση και μακροχρόνια επίδραση - δύο παράγοντες που διασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της επιχείρησής σας.
Ρωτήστε με να ενημερωθείτε πλήρως είμαι στην διάθεση σας!
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων, Δριμάλας Γιάννης kin.6970100090 arte creative team.
πηγη http://www.intermarketing.gr
Μια ιδιαίτερα ισχυρή μέθοδος διάδοσης της επωνυμίας σας είναι η συγγραφή και η ανατύπωση άρθρων. Τα δημοσιευμένα άρθρα συχνά παραμένουν στη διάθεσή του κοινού για πολλά χρόνια.
5. Διευκολύνετε τους άλλους να σας συστήσουν
Η σύσταση είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης. Δεν υπάρχει τίποτε πιο ισχυρό από την προσωπική σύσταση ενός ικανοποιημένου πελάτη. Διευκολύνετε τους πελάτες να συστήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στους φίλους και την οικογένειά τους.
Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι η επαναλαμβανόμενη έκθεση της επωνυμίας, της μάρκας ή του σλόγκαν σας στους πελάτες. Οι στρατηγικές αυτές είναι ζωτικά εργαλεία του marketing κι αυτό επειδή έχουν άμεση και μακροχρόνια επίδραση - δύο παράγοντες που διασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της επιχείρησής σας.
Ρωτήστε με να ενημερωθείτε πλήρως είμαι στην διάθεση σας!
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων, Δριμάλας Γιάννης kin.6970100090 arte creative team.
πηγη http://www.intermarketing.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου