Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Ευχαριστώ τους blogger JOHNPATRAS K EKABITIS ….!!!!


Από αυτό το post θέλω να ευχαριστήσω τους blogger JOHNPATRAS και EKABITIS που με την τεχνογνωσία τους και τα BLOG τους με βοήθησαν να φτιάξω το δικό μου blog. Πολλά από τα widgets και τα τρικ που υπάρχουν στο BLOG μου έχουν αναρτηθεί «υπό τις οδηγίες τους». 
Παρακάτω υπάρχουν τα banner των παιδιών οπότε αν θέλετε ρίχνετε μια ματιά στα BLOG τους ώστε να διαπιστώσετε και μόνοι σας πόσο χρήσιμοι είναι για το διαδίκτυο τέτοιοι τύποι.

Image and video hosting by TinyPic




1 σχόλιο:

  1. Γιάννη, δεν βρίσκω λόγια να σε ευχαριστήσω γι' αυτή σου την ανάρτηση. Πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου όταν την είδα. Νοιώθω πάντως μεγάλη ικανοποίηση που σε βοήθησαν οι αναρτήσεις μου (μαζί με του Γιάννη βέβαια), ώστε να υλοποιήσεις αυτό το πολύ όμορφο blog.
    Να 'σαι πάντα καλά, και οτιδήποτε χρειαστείς μην διστάσεις να με ...ενοχλήσεις.
    Και μια μικρή διόρθωση. Η διεύθυνση που δίνεις, είναι από το άλλο μου blog, το οποίο δεν είναι για βοήθεια σε bloggers. Το σωστό είναι αυτό
    http://ekabitis-tips-tricks.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή