Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Δημήτρης Κορδεράς, Διευθυντής Σύνταξης Marketing Week «Ό,τι δεν κάνουν τα Μedia, το κάνει η Διαφήμιση»

«Ό,τι δεν κάνουν τα Μedia, το κάνει η Διαφήμιση»
Οι διαφημίσεις αυτές είναι πραγματικά εξαιρετικές και ως προς τη σύλληψη και ως προς την εκτέλεση. Κάθε μια έχει τη δική της σημασία και βαρύτητα. Επιτρέψτε μου όμως να δώσω ένα επιπλέον μπράβο στη διαφήμιση του ΟΠΑΠ, η οποία όχι απλά μου άρεσε, αλλά με συγκίνησε. Μου θύμισε πράγματα που......
...... κάποιοι βιαστήκαμε να ξεχάσουμε, όπως αξίες και ιδανικά που οι Έλληνες τα ενεργοποιούν μόνο στα δύσκολα δυστυχώς. Αξίες και ιδανικά που οι ξένοι οικονομολόγοι και «οικονομολόγοι» δεν γνωρίζουν.

Οι διαφημίσεις αυτές αξίζουν ένα επιπλέον μπράβο γιατί ανέλαβαν να κάνουν αυτό που πεισματικά αρνούνται να κάνουν τα Μedia: Να εμψυχώσουν τους Έλληνες, να δώσουν ελπίδα, να ανεβάσουν την ψυχολογία τους. Η οικονομία είναι 70% ψυχολογία και 30% αριθμοί. Αντί αυτού, τα Μedia θέλοντας προφανώς να «πουλήσουν», επενδύουν στην τρομοκρατία των Ελλήνων στο όνομα -δήθεν- της «αντικειμενικής πληροφόρησης».

Έτσι επαναλαμβάνουν διαρκώς τα ίδια και τα ίδια. Χωρίς να καταλαβαίνουν ότι πυροβολούν όχι μόνο τα πόδια τους, αλλά και τα πόδια της ελληνικής οικονομίας. Εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το κακό και η καταστροφή πουλάνε και επενδύουν σε αυτές, υποβαθμίζοντας ή -ακόμα χειρότερα- λοιδορώντας κάθε θετική εξέλιξη. Φυσικά δεν λέω να μην αναφέρονται τα αρνητικά, αλλά να καταγράφονται στη σωστή τους διάσταση, χωρίς υπερβολές και κραυγές.



πηγη: http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=30744&pg=2&ss=