«Μάρκα είναι ένα όνομα, ένας όρος, μια ένδειξη, ένα σύμβολο, ένα σχέδιο ή ένας συνδυασμός όλων αυτών των χαρακτηριστικών που έχει σκοπό να οριοθετήσει τα αγαθά ή τις υπηρεσίες ενός πωλητή ή μιας ομάδας πωλητών και να τα διαφοροποιήσει από τα αγαθά ή τις υπηρεσίες των ανταγωνιστών του».Για την περίπτωση που εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι οι πελάτες είναι απόλυτα λογικοί, ας αναλύσουμε τα πλεονεκτήματα της ανάπτυξης της μάρκας σας. Μια ισχυρή μάρκα προσφέρει στους πελάτες συνέπεια, σιγουριά και μια υπόσχεση για την ποιότητα. Το επιθυμητό αποτέλεσμα απ’ αυτή την αξία είναι η αφοσίωση στη μάρκα, δηλαδή ένα υψηλό ποσοστό επαναλαμβανόμενης πώλησης. Μια εξαιρετικά πιστή πελατειακή βάση αποτελεί πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο μας εταιρείας επειδή παρέχει προβλέψιμες πωλήσεις, κέρδη και αποδοτική διαχείριση του κόστους διαφήμισης, εφόσον η διατήρηση πελατών είναι συνήθως φθηνότερη από την απόκτηση πελατών.
Υπάρχουν κι άλλα πλεονεκτήματα που συνδέονται με τη δημιουργία μάρκας. Η ηγεσία της αγοράς είναι συνδεδεμένη με την απόδοση της μάρκας και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι πιο κερδοφόρες εταιρείες διαθέτουν ισχυρές μάρκες. Οι μάρκες αποτελούν βασικό στοιχείο μιας ποικιλίας οικονομικών συναλλαγών. Πολλές εταιρείες πιστεύουν ότι η μάρκα τους είναι η μοναδική πηγή διαφοροποίησής τους, την οποία δεν μπορεί κανείς να μιμηθεί και αυτό την καθιστά ένα πανίσχυρο περιουσιακό στοιχείο. Σκεφτείτε το. Τεχνολογία και προϊόντα: μπορείτε να αντιγράψετε ένα προϊόν ή να βελτιώσετε ένα ήδη υπάρχον αν έχετε σκοπό να δαπανήσετε αρκετά χρήματα σε έρευνα και ανάπτυξη. Η μάρκα, όμως, είναι δύσκολο να αντιγραφεί. Προέρχεται από έναν πολύπλοκο συνδυασμό πεποιθήσεων, στάσης υπαλλήλων, ηγεσίας, διαδικασιών και πολλών άλλων παραγόντων. Εξ ορισμού, οι ισχυρές μάρκες είναι σε θέση να διαμορφώνουν την τιμή ενός προϊόντος. Μια ισχυρή μάρκα μπορεί να φαίνεται προσαρμόσιμη μπροστά στην κακοδιαχείριση της εταιρείας και να αποτελεί σε μεγάλο βαθμό το «στυλοβάτη» μιας εύλογης στρατηγικής μάρκετινγκ. Η προσαρμοστικότητα μπροστά στην καταστροφή είναι ένα άλλο πλεονέκτημα μιας καλής μάρκας. Παρόλα αυτά, μια καλή και σαφώς αναγνωρίσιμη μάρκα μπορεί να επικοινωνήσει θετικές αξίες στο κοινό-στόχο εντός λίγων δευτερολέπτων. Αυτό διευκολύνει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία του μάρκετινγκ.
Συμβουλές για τη δημιουργία μιας κορυφαίας μάρκας
Τι πρέπει να κάνετε για να αποκομίσετε τα οφέλη μιας καλής μάρκας;
*Η μάρκα μπορεί και πρέπει να τυγχάνει ενεργούς διαχείρισης και προγραμματισμού. Μην την αφήνετε στην τύχη. Να την αναθεωρείτε συχνά και να ορίσετε έναν υπεύθυνο για τη διαχείρισή της
*Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς να αρχίσετε να σκέφτεστε τη δημιουργία μιας μάρκας. Είναι πολύ σημαντικό να εκπαιδεύετε τους νέους υπαλλήλους σχετικά με τη μάρκα από την αρχή της πρόσληψής τους, αφού κάθε υπάλληλος φέρει σε κάποιο βαθμό ευθύνη για τη μάρκα σας
*Δείξτε σθένος ενδυναμώνοντας τους κανόνες που διέπουν την εταιρική σας μάρκα (φυσικά, αφού αποφασίσετε ποιοι θα είναι αυτοί οι κανόνες). Η ταυτότητα που θα επιλέξετε δεν θα αρέσει σε όλους, αλλά σίγουρα όλοι θα καταλάβουν τη σημασία της συνέπειας. Αυτό είναι το δημόσιο πρόσωπο της μάρκας και εσείς πρέπει να λάβετε υπόψη σας όλα τα σημεία που άπτονται των πελατών και όχι μόνο την οπτική σας ταυτότητα
*Μην ξεχάσετε θέματα ήσσονος σημασίας, όπως τα έντυπα αλληλογραφίας, τα τιμολόγια και τις ηλεκτρονικές υπογραφές. Αν η εταιρεία σας διαθέτει πολλά τμήματα θα πρέπει να φροντίσετε να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για τέτοια θέματα σε κάθε γραφείο. Αν δεν το κάνετε αυτό, σίγουρα θα βρεθεί κάποιος υπάλληλος, ο οποίος θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα παλιά επιστολόχαρτα
*Μην προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μια μάρκα που δεν σας αντιπροσωπεύει. Πρώτα πρέπει να κοιτάξετε μέσα σας
*Σκεφτείτε τους πελάτες σας. Κάντε έρευνα πελατών για να προσδιορίσετε την εικόνα της μάρκας. Ίσως οι πελάτες να μη σας βλέπουν όπως θα θέλατε να σας βλέπουν. Είναι σημαντικό να ανακαλύψετε και να δεχτείτε τέτοιου είδους κενά
Τέλος, ακόμη και στην αγορά της τεχνολογίας, θυμηθείτε ότι οι καλύτερες μάρκες συνδυάζουν τόσο συναισθηματικά όσο και λειτουργικά πλεονεκτήματα. Εξάλλου, τα λάθη ακόμη και τα επαγγελματικά, είναι ανθρώπινα!
Ρωτήστε με να ενημερωθείτε πλήρως είμαι στην διάθεση σας!
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων, Δριμάλας Γιάννης kin.6970100090 arte creative team.
πηγη। http://businesscenter.piraeusbank.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου